Kookworkshops

Onze kookworkshops zijn een gewilde activiteit, wij staan bekend om onze ontspannen en gezellige sfeer. Bij ons geen strenge vaste regels maar vooral samenwerken en leren van elkaar.  Doordat we zoveel verschillende culturen in huis hebben kunnen wij u een kookworkshops aanbieden waarbij u de recepten leert zoals deze bij de mensen thuis gemaakt worden.

Zo kunt u bij ons terecht om de Turkse, Marokkaanse, Peruaanse, Vietnamese keuken te leren kennen, maar ook de Natuurvoedings keuken en de Glutenvrije of Suikervrije keuken.

Onze vaste kookdocenten zijn:

Maribel:  chefkok, natuurvoedingskok, kookdocent, leermeester. Specialiteit: Peruaanse keuken, natuurvoeding, veganistisch, glutenvrij, suikervrij.

Lisa: chefkok, orthomoleculair voedingsdeskundige, kookdocent. Specialiteit: Wereldkeuken, koken voor je gezondheid, glutenvrij, suikervrij.

Aicha: chefkok, specialiteit Marokkaanse keuken

Tevens huren wij bij speciale workshops koks in met elk hun eigen specialiteit uit verschillende landen.

Het volledige programma voor seizoen 2016/2017 met informatie over de kookworkshops vind u op deze pagina vanaf 1 september.

Kookworkshop Wereldkeuken

Wilt u met een groep een workshop komen doen? Neem dan contact met ons op.