Wat wij doen

Werken en leren

SRK biedt Rotterdammers met een passie voor koken een opleidingstraject aan. We zijn er van overtuigd dat er werk en scholing is voor iedereen, als je maar kunt werken vanuit je passie en je talent. Doe ook mee!

Samen tafelen

SRK organiseert diverse aanschuiftafels. U kunt bij ons tegen een la betaalbare prijs heerlijk en gezond eten. U krijgt een 3-gangen lunch of diner en tegelijkertijd leert u ongedwongen nieuwe mensen kennen.

Samen koken

SRK organiseert diverse culturele kookworkshops en kooklessen. Tijdens een kookworkshop kookt u in groepsverband een 3 of 4 gangen menu onder begeleiding van een leermeester. Kookles is een meerdaagse cursus.

Catering

SRK werkt samen met Cuzina. Een Rotterdamse cateraar die de wereldkeuken verzorgd en samen verzorgen wij heerlijke gerechten ontstaan vanuit de vele culturen die Rotterdam rijk is. Onze gerechten zijn altijd vers en met liefde bereid door onze koks die diverse keukens en culturen vertegenwoordigen, zoals Mediterrane, Arabisch en Peruaans. SRK en Cuzina vertegenwoordigen daarmee dé authentieke wereldkeukens.

Vergaderen

SRK beschikt over een prachtige en sfeervolle locatie waar u onbezorgd kunt vergaderen. Wilt u perfect en zorgeloos vergaderen? SRK biedt meerdere arrangementen voorzien van alle gemakken op het gebied van eten en drinken, ook alle benodigd zoals beamer, flipover en whiteboard zitten inclusief in de arrangementen. Onze locatie is ook perfect voor uw bijeenkomst, jubilea en nog veel meer.

Schuiven naar boven