Feestlocatie

sfeervolle en unieke locatie

Viert u uw verjaardag, bruiloft, babyshower, jubileum of afstudeerfeestje? Of hebt u misschien gewoon zin in een feestje? Bij SRK kunt u terecht voor elke gelegenheid. De sfeervolle en unieke locatie van SRK is hiervoor de perfecte plek. Afhankelijk van het feestje of evenement denken we graag met u mee over de invulling. U kunt bij SRK alleen de locatie huren en zelf de catering regelen, maar wij kunnen deze uiteraard ook voor u verzorgen. De prijs van de zaalhuur is afhankelijk van het evenement en vervalt bij een overeen te komen besteding.

Dus bent u op zoek naar een locatie of wilt u de organisatie van uw feest of evenement uit handen geven? Dan zijn de mogelijkheden grenzeloos. Wij kunnen uw feest of evenement van A tot Z verzorgen.

De locatie biedt ruimte vanaf 10 personen tot maximaal 175 personen en beschikt over de benodigde faciliteiten:

• Tafels en stoelen
  • Wifi op de gehele locatie
  • Beamer en projectiemuur/-scherm
  • Flip-over en stiften
  • Whiteboard en stiften
  • Muziekinstallatie
  • Koffie, thee, diverse frisdranken, koekjes en fruit tijdens het vergaderen
  • Catering op maat, op uw verzoek verzorgen wij de lunch, diner of borrel
  • Ruim terras met tafels en stoelen
  • Groene omgeving, voor een fijne wandeling
  • Veel gratis parkeergelegenheid
  • Goed bereikbaar met openbaar vervoer
  • Keuken en koeling

Bereikbaarheid

Zowel met de auto (gratis parkeren) als het openbaar vervoer is de locatie van SRK uitstekend bereikbaar. De locatie bevindt zich op 5 minuten afstand van de A16 en 5 minuten van het openbaar vervoer.

Contact

Benieuwd naar de locatie van SRK en de mogelijkheden? Neem dan gerust contact op met SRK om de mogelijkheden te bespreken, voor een rondleiding of een vrijblijvende offerte.

Schuiven naar boven