Catering

SRK en Cuzina

SRK werkt samen met Cuzina. Deze Rotterdamse cateraar verzorgt de wereldkeuken en samen verzorgen wij heerlijke gerechten ontstaan vanuit de vele culturen die Rotterdam rijk is. Onze gerechten zijn altijd vers en met liefde bereid door onze koks die diverse keukens en culturen vertegenwoordigen.

Authentieke keukens

Als echte Rotterdamse cateraars verzorgen wij samen met Cuzina eerlijke en authentieke gerechten, recht uit het hart, boordevol liefde! U vindt bij SRK heerlijke gerechten uit de vele culturen die Rotterdam rijk is: Mediterraan, Turks, Marokkaans, Libanees, Jamaicaans, Mexicaans, Peruaans, Japans en meer!

Proef de echte authentieke keukens. Onze koks zijn mensen uit verschillende culturen met een passie voor koken, zij koken zoals zij het van hun moeder hebben geleerd met recepten die van generatie op generatie worden doorgegeven.

Samen met Cuzina kookt SRK grenzeloos en voor alle gelegenheden. Of het nu gaat om een personeelslunch, een bruiloftsbuffet of een kinderfeest. De mogelijkheden zijn eindeloos en we kunnen uw feest of event van A tot Z verzorgen. Zo kunnen we het bedienend personeel regelen, de aankleding verzorgen of samen met u op zoek gaan naar de juiste locatie voor uw feest. U kunt ook gebruikmaken van de prachtige locatie van SRK.

Uw wensen

Omdat smaken en wensen verschillen, werken we niet met standaardmenu’s. Wij bespreken liever met onze klanten de wensen en maken op basis van een persoonlijk gesprek een voorstel. Natuurlijk denken we met u mee en kunnen we suggesties doen over de mogelijkheden.

Neem voor meer informatie contact met ons op of stuur een bericht:

Schuiven naar boven